تيتر اخبار
  • 1403/03/16 - 19:16
  • - تعداد بازدید: 114
  • - تعداد بازدیدکننده: 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4Xe
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک فناوری شهید جمهور آیت‌الله رییسی:

شهرک فناوری شهید جمهور، محل تعامل فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، فناوران و فعالان شهرکهای صنعتی میشود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران گفت: شهرک فناوری شهید جمهور، محل تعامل فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، فناوران و فعالان شهرکهای صنعتی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، سعید صادقی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک فناوری شهید جمهور آیت‌الله رییسی، افزود: این شهرک فناوری که با نام رئیس جمهور شهید عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود می‌تواند بستر ساز اشتغال فارغ التحصیلان و دانش آموختگان از دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه نقش این شهرکها تولید دانش و فناوری و تبدیل آن به ثروت است، خاطرنشان کرد: این شهرک فناوری محل تعامل فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، فناوران و فعالان شهرکهای صنعتی خواهد بود و می‌تواند به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در سطح استان و کشور کمک کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی تهران درباره هزینه‌های زیرساختی ایجاد این شهرک فناوری نیز گفت: پیش‌بینی ما این است که بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت‌های مختلف از جمله آب، برق، گاز و ... سرمایه‌گذاری خواهد شد.

عملیات اجرایی احداث شهرک فناوری شهید جمهور آیت الله رییسی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی و مدیرکل صمت استان تهران، رییس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و فعالان اقتصادی، آغاز شد.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار,اخبار مدیران,تهران
  • کد خبر : 27877
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب