تيتر اخبار
  • 1403/03/21 - 13:11
  • - تعداد بازدید: 187
  • - تعداد بازدیدکننده: 182
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZqXe
با حضور معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران برگزار شد

در آئینی با حضور معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و جمعی از مسئولین استانی ضمن تکریم و تقدیر از یاسر امینی، معارفه علیرضا یوسف نژاد به عنوان سرپرست شرکت شهرک های صنعتی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با حضور "سید حسن غضنفری" معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، "خیریانپور" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، جمعی از مسئولین استانی، مدیران تشکل‌های خصوصی و فعالان اقتصادی و صنعتی، مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران برگزار گردید.

معاون برنامه ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این آیین، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب و هیئت همراه، گفت: شهید رئیسی در طول عمر بابرکت خود همواره با در نظر گرفتن الگوهای اسلامی و منطبق بر ولایت فقیه به مردم خدمت می‌کردند و اگر این الگو توسط ما تبیین نشود دچار ضرر و خسران خواهیم شد.

"سید حسن غضنفری" افزود: همه تلاش‌ها باید در راستای حمایت از فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی و تولیدی صورت بگیرد.

"خیریانپور" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر، گفت: اقدامات بسیار مناسبی در دولت سیزدهم در مازندران خصوصا در حوزه های احیاء واحد‌های راکد، خلع ید طرح های صنعتی راکد، حمایت از واحدهای صنعتی فعال و نیمه فعال ، تکمیل زیرساخت ها و پروژه های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی استان صورت گرفته که ان شاء الله ادامه خواهد داشت و شاهد رشد روز افزون شاخص‌ها در حوزه تولید و  صنعت استان باشیم.

در پایان مراسم با اهدا لوح از یاسر امینی تقدیر، و حکم مسئولیت علیرضا یوسف نژاد اهداء شد.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار,اخبار مدیران,مازندران
  • کد خبر : 27898
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب