تيتر اخبار
  • 1403/03/13 - 06:38
  • - تعداد بازدید: 98
  • - تعداد بازدیدکننده: 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZcWe
در نشست وزارت صمت با بانک مرکزی صورت گرفت:

پیگیری مشوقات صنعتی و معدنی در حوزه تأمین مالی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت

در راستای پیگیری تدوین مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت که قرار است روز ملی صنعت و معدن با عنوان بسته حمایتی خادم الرضا رونمایی شود، نشستی با قائم مقام و معاون اقتصادی بانک مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در این نشست که به میزبانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور نمایندگان تشکل‌های بخش خصوصی برگزار شده بود، "اصغر ابوالحسنی هستیانی" عضو هیأت مدیره و قائم مقام و "محمد شیریجیان" عضو هیأت مدیره و معاون اقتصادی بانک مرکزی حضور داشتند.

طی این نشست همچنین مقرر شد که بانک مرکزی، پس از بررسی موارد ارائه شده، سیاست های تشویقی در راستای صیانت از بخش تولید و تجارت ارائه کند.

"طهمورث لاهوتی" معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز، تدوین و ارائه بسته مشوق‌های صنعتی و معدنی با همکاری دستگاه‌های ذیربط را سبب جذابیت روز ملی صنعت و معدن امسال دانست و پیشنهادات وزارت صمت را در راستای توانمندسازی بنگاه‌های صنعتی و معدنی و تدوین مشوق‌های عملی و کاربردی ارائه داد.

همچنین "آرمان خالقی" قائم‌مقام خانه صنعت، معدن تجارت و "محمد لاهوتی" دبیرکل کنفدراسیون صادرات ایران و نمایندگان اتاق بازرگانی ایران به بیان مهمترین راهکارها  پیشنهادات خود در حوزه رفع تعهدات ارزی، تخصیص ارز، ابزارهای تأمین مالی و ... پرداختند.

همچنین در راستای پیگیری تدوین مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت نشست‌های جداگانه ای نیز با مجموعه‌های وزارت نیرو، معاونت علمی فناوری و دانش بنیان ریاست جمهوری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت علوم، وزارت بهداشت، معاونت اقتصادی قوه قضائیه و... برگزار شده بود.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار,اخبار مدیران
  • کد خبر : 27828
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب