تيتر اخبار
  • 1403/02/30 - 16:19
  • - تعداد بازدید: 116
  • - تعداد بازدیدکننده: 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZZve
در نشست با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفت:

پیگیری مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت

در راستای پیگیری تدوین مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت نشستی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در این نشست پیشنهادات وزارت صمت در راستای توانمندسازی بنگاه‌های صنعتی و معدنی و تدوین مشوق‌های عملی و کاربردی برای این امر ارائه شد.

طی این نشست همچنین مقرر شد که معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از بررسی موارد ارائه شده، آن‌ها را اجرایی نماید.

"شجاعی" عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و از اعضای ستاد گرامیداشت دهه تولید و تجارت در این نشست، در خصوص بسته توانمندسازی در راستای جهش تولید و مشارکت مردم مطالبی را ارائه کرد.

"طهمورث لاهوتی" معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز، تدوین و ارائه بسته مشوق‌های صنعتی و معدنی با همکاری دستگاه‌های ذیربط را سبب جذابیت روز ملی صنعت و معدن امسال دانست و به بورس صنعت و مشاغل جهت جذب نیروهای دانشگاهی در بخش صنعت به عنوان یکی از مهمترین محورهای همکاری اشاره کرد.

"سجاد محمدعلی‌نژاد" معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز اختصاص پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشگاهی به حوزه صنعت، موضوع بورس صنعت و مشاغل، فرصت‌های مطالعاتی اساتید با نگاه عارضه‌یابی و تأمین نیرو در قالب کنسرسیوم را از اهم محورهای پیشنهادی جهت تدوین این بسته معرفی کرد.

همچنین در راستای پیگیری تدوین مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت نشست‌های جداگانه ای نیز با مجموعه‌های وزارت نیرو و معاونت علمی فناوری و دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شده بود.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار,اخبار مدیران
  • کد خبر : 26676
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب