تيتر اخبار
  • 1403/02/27 - 15:24
  • - تعداد بازدید: 113
  • - تعداد بازدیدکننده: 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Znue

برگزاری جشن احیاء 395 واحد تولیدی وصنعتی راکد استان مازندران/بازدید از نمایشگاه نهضت احیاء واحد های راکد در ساری

در جریان دور دوم سفر رییس جمهور به مازندران، طی مراسمی با همراهی علی آبادی وزیر صمت، مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و جمعی از اعضای هیئت دولت، مراسم جشن احیاء 395 واحد تولیدی وصنعتی راکد استان مازندران برگزار شد.

 
رئیس جمهور: احیاء واحدهای راکد، گامی مهم دراحیاء امید در جامعه است
 
مقیمی: از ابتدای دولت سیزدهم و با تشکیل کارگروه احیاء و افزایش ظرفیت تولید، گام های موثری برداشته شده است.
 
 
رئیس جمهور در این مراسم ضمن ابراز رضایت از از خوشحالی و خرسندی کارگران شرکت چوب و گاغذ و نساجی مازندران، در نتیجه احیای این شرکت ها گفت : احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و تعطیل شده در دستور کار جدی دولت بوده و این مسیر باید با قوت ادامه یابد. 
 
رئیسی همچنین با بیان اینکه همه ما درجهت رشد و جهش تولید مسئولیت و مأموریت داریم تصریح کرد: احیاء واحدهای راکد گامی مهم دراحیاء امید در جامعه است وتحقق شعار سال با تکیه بر همه ظرفیت های کشور و با اراده، کاملأ امکان پذیراست و "نمی شود و نمی توانیم" در فرهنگ ما جایی ندارد.
 
فرشاد مقیمی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی ایران در حاشیه این مراسم در بازدید از نمایشگاه نهضت احیاء واحد های راکد در ساری، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم و با تشکیل کارگروه احیاء و افزایش ظرفیت تولید گام های موثری برداشته شده و اقدامات خوبی صورت گرفته که در نتیجه بسیاری از واحدهای تولیدی به چرخه تولید برگشته و زمینه رشد اقتصاد، تولید و اشتغال را فراهم نموده است.
 
معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه نهضت احیاء واحدهای راکد تاکنون دستاورد های خوبی داشته که باید استمرار داشته باشد، افزود : یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در حوزه رشد اقتصاد و اشتغال، احیاء واحدهای راکد بوده که در سال های گذشته دچار مشکل شده و به شکرانه اقدامات دولت سیزدهم بسیاری از این واحدها به چرخه تولید برگشته است.
 
نمایشگاه نهضت احیاء واحدهای راکد با حضور 9 واحد تولیدی که در سال گذشته به چرخه تولید برگشته اند برگزار و مورد بازدید قرار گرفت.
 
کانال اطلاع رسانی بله:
کانال اطلاع رسانی ایتا:
  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار,مازندران
  • کد خبر : 26641
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب