تيتر اخبار
  • 1403/03/19 - 12:53
  • - تعداد بازدید: 79
  • - تعداد بازدیدکننده: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUWe
با حضور معاون رئیس جمهور و معاون وزیر صمت صورت گرفت؛

بهره برداری از پیشرفته ترین تصفیه خانه تخصصی شهرک صنعتی چرم کشور در مشهد/ آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور با نام خادم الرضا

پیشرفته ترین تصفیه خانه تخصصی شهرک صنعتی چرم کشور با حضور معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، با حضور "علی سلاجقه" معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و "فرشاد مقیمی" معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استاندار خراسان رضوی و نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی، پیشرفته ترین تصفیه خانه تخصصی شهرک صنعتی چرم کشور در شهرک رضویه مشهد به بهره برداری رسید و وارد مدار شد.

تصفیه‌ خانه شهرک صنعتی چرمشهر با ظرفیت روزانه سه هزار مترمکعب فاضلاب به اجرا در آمد و برای بهره‌برداری از این تصفیه خانه حدود ۲هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهرک صنعتی چرمشهر با وسعت ۱۵۳ هکتار دارای ۶۷ واحد صنعتی فعال در خصوص تولید چرم و دباغی با اشتغال‌زایی برای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر است.

این تصفیه خانه از پروژه‌های مربوط به مجموعه طرح‌های"یادگار ابراهیم" می باشد.

به صورت همزمان ۱۰۹ پروژه مرتبط با سفر رییس جمهور شهید به استان خراسان رضوی در بخش های مختلف ظرف این چند روز به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شده است.

طی این مراسم همچنین شهرک صنعتی مشهد ۵ به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور  نیز به نام شهرک صنعتی "خادم الرضا" نامگذاری شد و ساخت فاز دو این شهرک صنعتی به صورت ویدئوکنفرانسی آغاز شد.

 

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار,خراسان رضوی
  • کد خبر : 27868
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب