تيتر اخبار
  • 1403/03/16 - 12:19
  • - تعداد بازدید: 46
  • - تعداد بازدیدکننده: 46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZCXe
در نشست معاون وزیر صمت با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست عنوان شد:

همکاری سازمان حفاظت محیط زیست برای تدوین بسته مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت

معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت، در راستای پیگیری تدوین مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت که قرار است روز ملی صنعت و معدن با عنوان بسته حمایتی «خادم الرضا» رونمایی شود، با "علی سلاجقه" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، "علی سلاجقه" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این دیدار بر هم افزایی سازمان متبوع خود در جهت تدوین بسته مشوق‌های صنعتی و معدنی در راستای صیانت از بخش تولید با رعایت الزامات زیست محیطی تأکید کرد.

معاون وزیر صمت و رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت نیز، افزود: ۱۰ تیرماه مقارن با چهلمین روز درگذشت شهدای گرانقدر خدمت خواهد بود و در صورت نهایی سازی، بسته مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت در مراسم روز ملی صنعت و معدن با عنوان بسته حمایتی خادم الرضا رونمایی خواهد شد.

"فرشاد مقیمی" خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری تدوین مشوقات صنعتی و معدنی ویژه گرامیداشت دهه تولید و تجارت نشست‌های جداگانه ای نیز با مجموعه‌های وزارت نیرو، معاونت علمی فناوری و دانش بنیان ریاست جمهوری، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت علوم، وزارت بهداشت، قوه قضائیه، بانک مرکزی و... برگزار شده است.

"آرمان خالقی" قائم‌مقام خانه صنعت، معدن تجارت به عنوان نماینده بخش خصوصی، "کتایون نعمت پور" مدیرکل دفتر محیط کار و محیط زیست وزارت صمت، "ایرج حشمتی"  معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و مدیران این معاونت نیز در این نشست به بیان مهمترین موارد در خصوص تدوین بسته مشوق‌های صنعتی و معدنی پرداختند.

شایان ذکر است که 14  دستگاه و نهاد اجرایی از جمله وزارت امور اقتصاد و دارایی ، وزارت نیرو، وزارت بهداشت، وزارت علوم، معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور با نمایندگانی از تشکل‌های بخش خصوصی و معاونت‌های وزارت صمت سلسله نشست‌هایی را در این حوزه برگزار کردند و مقرر شد بسته نهایی مشوقات صنعتی و معدنی با اولویت صیانت از بخش تولید و تجارت نهایی و تدوین شود.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار
  • کد خبر : 27909
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب