تيتر اخبار
  • 1403/02/31 - 10:34
  • - تعداد بازدید: 172
  • - تعداد بازدیدکننده: 169
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zfve

پیام تسلیت و تعزیت مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پی شهادت رئیس جمهور دولت مردمی

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس جمهور دولت مردمی و تیم همراه در سانحه‌ بالگرد حین ماموریت در قالب پیام به ملت شریف ایران اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، "فرشاد مقیمی" در این پیام آورده است:

انا لله و انا الیه راجعون

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با عزمی جهادی، قلبی رئوف و نیتی صادقانه و خالصانه، همواره برای حل مشکلات کشور تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.

اینجانب شهادت رئیس جمهور خدوم آیت‌الله رئیسی را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار محترم آذربایجان‌شرقی که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقاءلله پیوستند اعلام می‌دارم و ضمن  تسلیت و تعزیت به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران، از خداوند متعال رحمت و مغفرت را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.

بی شک؛ مسیر پر افتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار
  • کد خبر : 26691
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب