تيتر اخبار
  • 1403/03/19 - 14:45
  • - تعداد بازدید: 78
  • - تعداد بازدیدکننده: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZPWe
معاون وزیر صمت در آیین بهره برداری از پیشرفته ترین تصفیه خانه تخصصی شهرک صنعتی چرم کشور در مشهد:

سرمایه گذاری بیش از ۷ همتی برای ایجاد فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور/ ایجاد 18 مدول تصفیه خانه جدید در دولت سیزدهم

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بیش از ۷ همت سرمایه‌گذاری در حوزه ایجاد فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور اتفاق افتاده است و یک همت در سال برای حفظ فضای سبز هزینه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، "فرشاد مقیمی" در آیین بهره برداری از پیشرفته ترین تصفیه خانه تخصصی شهرک صنعتی چرم کشور در مشهد و همچنین آغاز عملیات اجرایی فاز دوم بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور با نام خادم الرضا، افزود: راه اندازی واحد‌های راکد یکی از یادگارهای رئیس جمهور شهید است که با قوت توسط مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص افتتاح پیشرفته ترین تصفیه خانه تخصصی شهرک صنعتی چرم کشور در مشهد، اضافه کرد: احترام به محیط زیست را وظیفه قانونی خود می‌دانیم و پروژه های زیست محیطی بسیار برای ما اهمیت دارد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ضمن بیان اینکه بالغ بر ۷ همت سرمایه‌گذاری در حوزه ایجاد فضای سبز کشور اتفاق افتاده است، عنوان کرد:  یک همت در سال برای حفظ فضای سبز  هزینه می‌شود.

مقیمی، در خصوص ایجاد تصفیه خانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم توانسته‌ایم 18 مدول تصفیه خانه در کشور ایجاد کنیم.

وی، تصریح کرد: در آینده ای نزدیک ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به بیش از ۲۴۰ هزار متر مکعب در روز خواهد رسید که تمرکز بر آن بیش از ۳ همت اعتبار نیاز دارد.

معاون وزیر صمت در پایان اذعان کرد: هم اکنون ۴۸ طرح تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دست ساخت است که مجموعا ظرفیت تصفیه ۴۰ هزار متر مکعب در شبانه روز فاضلاب صنعتی را دارند.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار,خراسان رضوی
  • کد خبر : 27863
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب