تيتر اخبار
  • 1403/04/20 - 13:13
  • - تعداد بازدید: 18
  • - تعداد بازدیدکننده: 18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZQKe
پس از سال ها انتظار تولیدکنندگان و صنعتگران محقق شد:

عملیات اتصال شبکه گاز ناحیه صنعتی ۲۲ بهمن اهواز

طی هفته‌های اخیر مشکل گاز رسانی به ناحیه صنعتی ۲۲ بهمن اهواز پس از سال ها انتظار رفع و اتصال این ناحیه به شبکه گاز سراسری عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان، مدیر عامل این شرکت با بیان مطلب فوق به توسعه ی گازرسانی به شهرکها و نواحی صنعتی اشاره کرد و گفت: بر اساس ضرورتی که برای تامین سوخت به عنوان یکی از زیر ساخت های شهرک و نواحی صنعتی همواره مد نظر بود گازرسانی با شتاب و سرعت زیاد درحال انجام است به گونه ایی طی سال گذشته بیش از 250 کیلومتر شبکه گاز در 36 شهرک و ناحیه صنعتی انجام گردید.

دکتر مهدی پور افزود: با امضای تفاهم نامه و توافقی که بین شرکت شهرک های صنعتی و شرکت گاز استان خوزستان در سال 1401 صورت گرفت بنا شد تمام شهرک ها و نواحی صنعتی استان از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی ادامه داد: از همان سال برنامه ریزی برای توسعه شبکه های گاز شهرک ها و نواحی صنعتی در دست مطالعه و بررسی قرار گرفتند و مطابق برنامه عملیات اتصال به شبکه گاز بیش از 90 درصد شهرک ها و نواحی صنعتی به اتمام رسیده اند.

وی اضافه کرد: با تمام تلاش و کوششی که برای گاز رسانی به شهرک ها و نواحی صنعتی صورت گرفت در چند شهرک از جمله ناحیه صنعتی ٢٢بهمن اهواز مشکل به صورت جدی وجود داشت به گونه ایی که گاز رسانی از ده سال قبل متوقف شده بود.

وی افزود: جا دارد از طرف مدیر عامل شرکت شهرک ها، تولیدکنندگان و صنعتگران از همکاری صمیمانه ی مدیریت و کارکنان شرکت گاز خوزستان، مساعدت شهرداری منطقه 5 و همراهی و همکاری پلیس راه استان تشکر و قدردانی شود.

وی اضافه کرد: با گازرسانی به ناحیه صنعتی 22 اهواز نزدیک به 120 واحد تولیدی و صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

دکتر مهدی پور در خاتمه با بیان اینکه تا سال گذشته گاز مورد نیاز بیش از 80 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خوزستان تامین شده است افزود: به منظور توسعه ی شبکه ی گاز در شهرک ها و نواحی صنعتی سال قبل بیش از 30 کیلومتر شبکه در دست اجرا قرار گرفت که بسیاری از آنان مراحل اجرایی انجام و به بهره برداری رسیدند.

  • گروه خبری : خوزستان
  • کد خبر : 28320
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب