تيتر اخبار
  • 1403/04/20 - 12:30
  • - تعداد بازدید: 214
  • - تعداد بازدیدکننده: 188
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZcKe
با حضور معاون وزیر صمت صورت گرفت:

پیگیری فرایند ایجاد شهرک صنفی تخصصی کیف و کفش در شهرستان اسلامشهر

با حضور معاون وزیر صمت آخرین وضعیت ایجاد شهرک صنفی تخصصی کیف و کفش در شهرستان اسلامشهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی در نشست تشکل‌های صنفی کیف و کفش استان تهران که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران برگزار شد، گفت: به‌زودی با هماهنگی‌هایی که با دستگاه‌های مربوطه خواهد شد و صدور مجوزهای لازم، عملیات اجرایی شهرک صنفی تخصصی کیف و کفش در شهرستان اسلامشهر آغاز خواهد شد.

وی، افزود: در حال حاضر اسلامشهر قطب تولید کفش ورزشی است، به دلیل وجود کارگاه‌های تولید کفش در اقصی نقاط شهر و عدم ایمنی آنها، ضرورت دارد برای رفع این معضل یک شهرک صنعتی تخصصی کفش در منطقه احداث شود، اسلامشهر یک شهرستان کاری در منطقه است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با بیان اینکه ۳ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی تولیدی کیف و کفش در استان تهران مشغول فعالیت هستند، اضافه کرد:  ساماندهی واحدهای تولیدی کیف و کفش می تواند در افزایش بهره وری و رشد تولید آنها تاثیر ویژه ای داشته باشد.

مقیمی، با تاکید بر اینکه به دنبال بهبود هرچه بیشتر فضای کسب و کار و تسهیل شرایط سرمایه گذاری در عرصه تولید هستیم، ادامه داد: آمادگی استقرار صنوف را در شهرک‌های صنفی و صنعتی داریم و در برنامه هفتم توسعه نیز مجوز ایجاد شهرک‌های صنفی در حریم شهرها داده شده است.

گفتنی است، به دنبال ساماندهی صنوف تولیدی همچنین رفع مشکل صنوف مزاحم در شهر و ساماندهی آن‌ها یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی، استقرار این صنوف در قالب زنجیره تولید در داخل شهرک‌ها و ایجاد شهرک‌های تخصصی به خصوص در غرب تهران است  که در این زمینه با اتحادیه های استان تهران نیز قرار منعقد شده است.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار,تهران
  • کد خبر : 28284
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب