تيتر اخبار
  • 1402/11/30 - 16:57
  • - تعداد بازدید: 125
  • - تعداد بازدیدکننده: 125
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZPEd
در جریان سفر به استان زنجان صورت گرفت:

بازدید سرپرست معاونت فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از پروژه‌های زیرساختی در حال اجرای شهرک‌های صنعتی استان زنجان

سرپرست معاونت فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راس هیاتی متشکل از مدیران فنی شهرک‌های صنعتی قم و سمنان جهت بازید از پروژه‌های در دست اجرای شهرک‌های صنعتی زنجان به این استان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، "روح اله ابراهیمی" روز دوشنبه در جریان سفر یک روزه به استان زنجان، پروژه‌های در دست اجرای شهرک‌های صنعتی این استان را مورد بازدید قرار داد.

در این بازدیدها مدیرعامل، مشاورین و ناظرین طرح‌های اجرایی استان توضیحاتی از روند اجرایی پروژه‌ها در دست اقدام در شهرکهای صنعتی را ارائه دادند.

طرح تصفیه تکمیلی و انتقال پساب فاضلاب شهری زنجان از مهمترین پروژه‌های در دست اجرا ء است.  این طرح به طول ٦٥کیلومتر با دبی نهایی ٨٠٠لیتر بر ثانیه،  آب مورد نیاز صنایع در شهرک‌های صنعتی غرب زنجان شامل شهرک‌های اشراق، شعید شهریاری، نوآوران و شهرک تخصصی روی را تامین خواهد کرد.

از دیگر پروژه‌های در دست اجراء اتصال خط آهن فرعی شهرک صنعتی اشراق زنجان به شبکه سراسری ریلی می‌باشد که به طول 7 کیلومتر با مشارکت راه آهن شمالغرب در دست اجراء است و 28 دهنه پل و 3 کیلومتر دیوار حائل سنگی اجرا شده است.

همچنین عملیات اجرائی فاز توسعه 210 هکتاری شهرک اشراق در حال حاضر آغاز شده و طبق پیش بینی‌ها از سال آتی شاهد واگذاری زمین‌های این شهرک به صنوف مختلف شهری و شرکت های دانش بنیان خواهیم بود.

سرپرست معاونت فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در نشستی به منظور بررسی روند اجرای پروژه‌ها برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر ویژه از اقدامات بعمل آمده، گفت: در سیاست کلان و بر اساس مصوبات هیأت دولت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر مورد توجه ویژه بوده بوده و در صورت ایجاد شهرک‌های صنعتی انرژی‌های تجدید پذیر شاهد ناترازی کمبود برق در شهرک‌های صنعتی نخواهیم بود.

"روح اله ابراهیمی" در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده از آب خاکستری در صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی کشور اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارشات همکاران فنی استان پروژه انتقال پساب شهری از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و امیدواریم تا خرداد ماه سال آتی شاهد به بهره برداری رسیدن فاز نخست این پروژه مهم باشیم.

در ادامه این سفر یکروزه از سایت صنایع دستی ظریفان، پروژه اتصال خط آهن فرعی شهرک صنعتی اشراق زنجان به شبکه ریلی سراسری و همچنین پروژه تکمیلی و انتقال پسآب شهری به صنایع شرق استان و همچنین شهرک‌های صنعتی اشراق، نوآوران و شهید شهریاری بازدید بعمل آمد.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار,اخبار مدیران,زنجان
  • کد خبر : 24785
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب