تيتر اخبار
  • 1403/04/11 - 13:01
  • - تعداد بازدید: 119
  • - تعداد بازدیدکننده: 116
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZvHe
طی نشستی با حضور مشاور وزیر صمت صورت گرفت؛

پیگیری تأمین مسکن فعالان واحدهای تولیدی در صنعت شهرها

طی نشستی با حضور مشاور وزیر صمت در نهضت ملی مسکن و تأمین مسکن کارکنان موضوعاتی از جمله «تأمین مسکن کارکنان سازمان در قالب نهضت ملی مسکن» و «تأمین مسکن فعالان در واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی (صنعت شهرها)» مورد بررسی و اقدام قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، چهارمین جلسه کمیته «مسکن» سازمان با حضور مشاور وزیر صمت در نهضت ملی مسکن و تأمین مسکن کارکنان،‌ عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته «مسکن» سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،‌ نمایندگان معاونت پشتیبانی و اداری سازمان و همچنین مسئول کنترل پروژه‌های سازمان برگزار شد.

در این نشست دو سر فصل کلی «تأمین مسکن کارکنان سازمان در قالب نهضت ملی مسکن» و «تأمین مسکن فعالان در واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی (صنعت شهرها)» مورد بررسی و اقدام قرار گرفت.

در حوزه صنعت شهرها،‌ از میان تقاضاهائی که از طرف شهرک‌های صنعتی توسط استانهای مربوطه به سازمان ارسال شده بود،‌ به ترتیب بیشترین تقاضا،‌ استانهای خراسان شمالی (شهرک‌های صنعتی کاویان،‌ توس و خیام)‌، یزد (شهرک صنعتی جهان آباد)،‌ تبریز (شهرک صنعتی شهید سلیمی)،‌ کرمان (شهرک صنعتی کرمان 2) و هرمزگان (فرآورده های بندرعباس) در دستور کار قرار گرفت.

شایان ذکر است که تقاضاهای باقی مانده نیز به ترتیب بیشترین تعداد تقاضا در نوبت های بعدی مورد اقدام قرار خواهند گرفت.

در حوزه نهضت ملی مسکن،‌ استان‌هائی که درخواست‌های خود را به صورت پالایش شده (فرم ج سبز) به سازمان ارسال کرده بودند مورد بررسی قرار گرفتند. استانهائی که بالای 20 نفر متقاضی پالایش شده را دارا هستند، دستورالعملها و راهنمائی های لازم را برای انجام کار در استان مربوطه از طرف کمیته تأمین مسکن (در قالب تفاهمنامه کلی منعقد شده فیمابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت صمت) دریافت خواهند کرد و در مراحل مختلف اداری در استانهای مربوطه از پشتیبانی کمیته تا حصول نتیجه برخوردار خواهند بود.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار,اخبار مدیران
  • کد خبر : 28188
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب