تيتر اخبار
  • 1403/02/09 - 18:51
  • - تعداد بازدید: 100
  • - تعداد بازدیدکننده: 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zype

بازدید معاون وزیر صمت از دومین روز نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ و دیدار با هیأت‌های تجاری خارجی

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، از غرفه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها، استانداری‌ها و ادارات کل صمت استان‌ها بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، فرشاد مقیمی در این بازدید ضمن گفتگو با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استانی، صنعتگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی مستقر در غرفه‌ها،  در جریان مهم‌ترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش تولید هر استان قرار گرفت و برای رفع برخی از موانع در حوزه صنایع کوچک و متوسط راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین در دیدار با هیات‌های تجاری کشورهای مختلف مهمترین محورهای ارتقای همکاری‌های فی مابین را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

در جریان بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، هان راج مودی، معاون وزیر صنعت زیمباوه و هیات همراه و هیئت تجاری از کشور ترکیه، با حضور در غرفه شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها، مهم‌ترین محورهای ارتقاء روابط و مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور با تأکید بر صنایع کوچک و متوسط(SME ) مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

مقیمی همچنین در دیدار با اکبری تالارپشتی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به بیان مهم‌ترین ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط کشورمان و مهمترین موانع موجود پرداخت.

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران( اکسپو۲۰۲۴) به مدت ۵ روز تا ۱۲ اردیبهشت و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران ادامه خواهد داشت.

در این رویداد ظرفیت‌های صادراتی ایران، و بسترهای اصلی تجارت خارجی، برای سایر کشورها به نمایش گذاشته می‌شود.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار
  • کد خبر : 26367
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب