تيتر اخبار
  • 1403/04/20 - 17:09
  • - تعداد بازدید: 38
  • - تعداد بازدیدکننده: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZsKe
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

اجرای مهمترین پروژه شمال استان اردبیل با آب‌رسانی به ناحیه صنعتی پارس‌آباد / اجرای بیش از 500 میلیارد ریال پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی پارس‌آباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای مهمترین پروژه در شمال استان اردبیل با اجرای آب‌رسانی به ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی پارس‌آباد اظهار داشت: ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت 100 هکتار از جمله نواحی صنعتی مهم استان اردبیل محسوب می‌شود که محلی مناسب برای استقرار صنایع تبدیلی است.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر، اعتبارات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های ناحیه صنعتی پارس‌آباد هزینه شده است که پروژه آب‌رسانی به واحدهای تولیدی، مهمترین پروژه این ناحیه صنعتی محسوب می‌شود که تاکنون بیش از 300 میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

علایی تصریح کرد: این پروژه شامل احداث ایستگاه پمپاژ آب، مخزن زمینی 1000 مترمکعبی، مخزن هوایی 500 مترمکعبی و خط انتقال آب به طول 5/5 کیلومتر است که انتظار می‌رود در هفته دولت افتتاح و به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برآورد به روز انجام این پروژه بیش از 700 میلیارد ریال است که جا دارد از تلاش‌های استاندار و مسئولان استان در توجه به مشکلات واحدهای تولیدی تشکر و قدردانی شود.

وی اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی این ناحیه صنعتی را از دیگر پروژه‌های مهم آن برشمرد و افزود: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال هزینه شده است که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

علایی، روشنایی معابر اصلی را از دیگر پروژه‌های اجرا شده در این ناحیه صنعتی برشمرد و بر تلاش این شرکت برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران و حمایت از تولید و اشتغال تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: تاکنون 55 قرارداد حق بهره برداری در این ناحیه صنعتی با سرمایه‌گذاران منعقد شده است که 9 واحد تولیدی موفق به راه اندازی طرح صنعتی و اخذ پروانه بهره برداری از مراجع ذیصلاح شده‌اند.

  • گروه خبری : اردبیل
  • کد خبر : 28299
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب