تيتر اخبار
  • 1403/01/15 - 15:45
  • - تعداد بازدید: 117
  • - تعداد بازدیدکننده: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZCke
معاون وزیر صمت در نشست شورای سیاستگذاری صنایع کوچک مطرح کرد:

تدوین نقشه راه برای تحقق شعار سال با استفاده از نظرات نخبگان و به‌کارگیری روش‌های پژوهش‌محور

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر تدوین نقشه راه با استفاده از نظرات نخبگان، صاحب نظران و فعالان بخش خصوصی و به‌کارگیری روش‌های پژوهش محور برای تحقق شعار سال تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فرشاد مقیمی در نشست شورای سیاستگذاری صنایع کوچک، اجرای درست قوانین رفع موانع تولید را یکی از شروط تحقق جهش تولید دانست و افزود: همت، سرمایه، ابتکار و حضور جدی مردم را در عرصه اقتصادی باید وارد کنیم و به فرموده مقام معظم رهبری یک بسیج مردمی در امر اقتصاد برای تحقق جهش تولید باید ایجاد نماییم.

وی، بر استفاده از روش‌های پژوهشی برای تحقق ابعاد مختلف شعار سال تأکید کرد و ادامه داد: روی تدوین نقشه راه با استفاده از نظرات نخبگان، صاحب نظران و فعالان بخش خصوصی و به‌کارگیری روش‌های پژوهش محور برای تحقق شعار سال باید کار کنیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، تصریح کرد: جهش تولید مجموعه ای از بایدها و نبایدهاست که باید به درستی و با جامعیت احصاء شوند، در این راستا مجموعه ای از کارها باید انجام گیرد و مجموعه ای دیگر نباید انجام شود.

گفتنی است، محسن صالحی‌نیا و مهدی صادقی نیارکی معاونان سابق صنایع عمومی وزارت صمت، مقیسه مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، شجاعی از موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و کاکایی و برادران از اساتید و صاحب نظران دانشگاهی در نشست شورای سیاستگذاری صنایع کوچک در کنار معاونان و مدیران سازمان، حضور داشتند.

در این نشست ابعاد متصور برای تحقق شعار سال و شرط جهش تولید از دیدگاه رهبر معظم انقلاب مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

رصد فعالیت‌های صنایع کوچک و نحوه تعامل آن با دستگاه‌های دخیل در امر تولید، پیوست اجتماعی و مشارکت عناصر ذینفع در تحقق جهش تولید، مدیریت افکار عمومی، مشارکت زنجیره‌ها و نهادهای مرتبط دولتی و خصوصی، تدوین روش‌های پژوهش محور با نگاه به بهره وری و پایش مداوم از مهمترین پیشنهادات و موارد مطرح شده در این نشست بوده است.

  • گروه خبری : سرخط خبرها,گروه اخبار مهم,گروه سایر اخبار
  • کد خبر : 26142
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید
تنظیمات قالب